نرم افزار Time Sheet یا مدیریت برگه زمانی چیست؟
18 تیر 1403
ارسال شده توسط مدیر سایت
34 بازدید
سامانه مدیریت برگه زمانی به سازمان در مدیریت وظایف و زمانهای کاری تیم پروژه کمک میکند. این سامانه یک سیستم تحت وب بوده که بر بستر شیرپوینت سرور پیاده سازی شده و قابلیت اتصال به پراجکت سرور را دارا میباشد.
سامانه تایم شیت ( مدیریت برگه زمانی) این قابلیت را به سازمان میدهد که به کاربران خود در پروژهها فعالیت اختصاص دهند. کاربران بر روی فعالیتها اختصاص یافته ثبت اطلاعات میکنند و این اطلاعات پس از تایید نهایی توسط مدیر پروژه در MSP و سایت پروژه، پروژه مذکور ثبت میشود.
از قابلیتهای این سامانه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان خواندن بازه زمانی حضور افراد از سیستمهای کارت ساعت زنی
- امکان خواندن لیست وظایف از 3 منبع مختلف
- وظایف ثابت ستادی افراد
- وظایف پروژه ای افراد
- وظایف موردی محول شده توسط مدیران افراد
- امکان لینک شدن سيستم مديريت برگههاي زماني با کارتابل وظایف نرمافزارهای SharePoint , Project Server و سایر راهکارهای مبتنی بر شیرپوینت همانند اتوماسیون مکاتبات و Helpdesk و ….
- امکان دریافت آلرت هنگام تایید و نیاز به بررسی وظایف در کارتابل مدیر
- امکان رفت و برگشت و اصلاحات بین مدیر تایید کننده و افراد تحت پوشش
- امکان ارسال توضیح برای هر فعالیت
- امکان مشاهده عملکرد به صورت تقویمی و جدولی
- امکان مشاهده زمان صرف شده برای هر فعالیت در قسمت وضعیت وظایف
- امکان ثیت مرخصی به صورت روزانه و ساعتی
- امکان مشاهده جمع کارکرد تایید شده و تایید نشده به صورت روزانه و ماهانه
امکان گزارشگیری از اطلاعات مطابق با نیاز سازمان
دیدگاهتان را بنویسید