نرم افزار مدیریت وظایف جهت مدیریت فعالیت های ستادی سازمان چیست؟
18 تیر 1403
ارسال شده توسط مدیر سایت
32 بازدید
- امکان مشاهده مرکز وظایف و دسته بندی وظایف (وظایف من، جاری، تکمیل شده، در انتظار تایید و همه وظایف)
- امکان ثبت و ارجاع وظیفه به افراد سازمان و مشخص نمودن نوع دسته بندی امکان تعریف موضوع مدیریتی و محول شدن آن با تاریخ موعد توسط گروه کاربری مدیران
- امکان دسته بندی و گروه بندی متنوع موضوعات مدیریتی
- امکان تعریف اهمیت، اولویت و حساسیت مسائل مدیرتی
- امکان ارسال آلرت ایمیلی و از طریق SMS به مدیرانی که محول شده است
- امکان تفاوت روش اطلاع رسانی بر اساس اهمیت و اولویت مسائل
- امکان اتصال وظایف به پروژه ها
- امکان ثبت توضیحات توسط مدیر برای سایر کاربران
- امکان پیوست چندین فایل برای هر وظیفه
- امکان نمایش برنامه کاری هر فرد در سه حالت روزانه، هفتگی و ماهانه
- امکان ثبت وظایف شخصی برای هر فرد و اطلاع رسانی و یادآوری برای آن وظیفه
- امکان ورود وضعیت شروع اقدام نظیر (آغاز نشده، در دست اقدام، تکمیل شده، محول شده، بسته شده)
- امکان تعیین وضعیت باز و بسته شدن، متوقف یا تعلیق شدن موضوع یا خروج از کارتابل سازمان
- امکان ارجاع اقدام به چند نفر به صورت همزمان با انواع و علل مختلف ارجاع
- امکان ثبت تاریخ موعد اقدام و اطلاع رسانی در صورت عدم انجام تا تاریخ موعد
- امکان اطلاع رسانی در بازه های زمانی مشخص مانده به تاریخ موعد به فرد مسئول
- دارای کارتابل مسائل به تفکیک محول شده توسط من، محول شده به من و مسائل تاخیرافتاده من
- مشاهده وضعیت ارجاعیات یک مسئله مدیریتی به افراد و تاریخ های مختلف
- امکان اضافه شدن فیلدهای اطلاعاتی نظیر زمان برآوردی، هزینه برآوردی و واقعی و ارتباط به لیست پروژه ها از سیستم (مدیریت پروژه سازمانی) EPM یا لیست پروژه ها
دیدگاهتان را بنویسید