نرم افزار مدیریت جلسات چیست؟
18 تیر 1403
ارسال شده توسط مدیر سایت
43 بازدید
2. فرم دستور جلسه
- اعلام موضوعات جلسه توسط دبیر جلسه به مدعوین برای دستور جلسه
- امکان پرینت فرم دستور جلسه
- امکان تایید کاربر نسبت به حضور در جلسه توسط ایمیل
4. فرم صورت جلسه
- امکان تخصیص وظایف محول شده در جلسات بصورت یک وظیفه در لیست وظایف
- امکان تنظیم آلرت اطلاع رسانی تغییرات وظایف جلسات توسط ایمیل به افراد توسط کاربر
- امکان پرینت در فرمت صورت جلسه فیزیکی برای امضا شامل هدر و لوگو و …
4. نمایش تقویم جلسات بر اساس دسترسی افراد
5. کارتابل متمرکز وظایف جلسات: فضایی که کل وظایف همه جلسات را به صورت گروه بندی شده بر اساس جلسه مربوطه و موعد اقدام و وضعیت اقدام به هر فرد ارائه می دهد.
6. امکان مناسب سازی گرافیک شامل اعمال برند کارفرما اعم از تغییر لوگو بر روی فرم ها و صفحه اول سایت
7. امکان نمایش گزارش عملکرد افراد، دپارتمان ها و هر جلسه در قالب دشبورد آنلاین
- گزارش درصد پیشرفت وظایف
- درصد وظایف با تاخیر
- دسته بندی وضعیت وظایف
- مقایسه جلسات
8. در صورت استفاده از اکسچنج سرور قابلیت های زیر وجود خواهد داشت:
- بررسی آخرین وضعیت در دسترس بودن سالن های جلسات و کنفرانس به صورت تقویمی
- امکان درخواست رزرو و بررسی و تایید مسئول هر سالن کنفرانس
- امکان ثبت و گزارشدهی آخرین وضعیت تاییدیه ها برای هر جلسه به صورت تحت وب
دیدگاهتان را بنویسید