نرم افزار مديريت و کنترل مستندات الکترونیکی (DMS) چیست؟
18 تیر 1403
ارسال شده توسط مدیر سایت
39 بازدید
- ساماندهی الکترونیک کلیه اسناد فنی سازمانی
- ساماندهی فیزیکی کلیه اسناد فنی سازمانی (ثبت و بروز زسانی موقعیت فیزیکی سند)
- امکان پشتیبانی از فرایند تائید سند بین کارشناسان و مدیر سیستم آرشیوینگ
- امکان نگهداری و ایندکسیگ کلیه اسناد متنی بصورت اتوماتیک جهت استفاده در جستجوها
- امکان جستجو درون فایل های Word،Excel،PowerPoint،PDF
- امکان محافظت از اسناد و اعمال محدودیت ها در سطح کاربرها و گروه کاربرها
- امکان تقسیم بندی اسناد از عادی تا سری
- امکان معرفی ردیف فولدر، فولدر، اتاق، طبقه یا ساختمان جدید و ویرایش نهاآنها
- امکان تخصیص هوشمند اسناد به فولدر ها
- امکان گروه بندی و کلاسه بندی اسناد
- امکان یادداشت گذاری بر روی سند
- امکان ثبت سوابق مشاهده کنندگان سند
- امکان دریافت نظرات کارشناسان پیرامون سند
- امکان حذف سند (انتقال به قسمت اسناد حذف شده)
- امکان بازگشت سند حذف شده
- امکان تعریف مفهومی انواع اسناد (ثبت مشخصات کامل اسناد)
- امکان دسترسی به اطلاعات در کمترین لحظه (رعایت استانداردهای طراحی بانک اطلاعاتی و ایندکسینگ)
- تعریف مدیریتی دسترسی کارشناسان به پروژه های مختلف طبق سیستم هماهنگ کننده
- کدگذاری پیشرفته: امکان ایجاد کدهای معنادار (الگوهای شماره گذاری بصورت دستی یا اتوماتیک) در سیستم
- امکان تعریف سازمان تعریف کد بصورت درختی
- امکان تهیه نسخه پشتیبان
- نمایش ویژوال تاریخچه مستندات
- نمایش عکس بند انگشتی مستندات
- نمایش عکس بند انگشتی مستندات در نتیجه جستجو
- دشبورد امنیتی ماتریسی
- Office Web App
- نسخه گذاری
- اضافه نمودن اسناد ضمیمه به سند اصلی
دیدگاهتان را بنویسید